Serviceavtaler innebærer så mangt, vi har samlet noen av de viktigste egenskapene i programmet vårt. Savner du en funksjon, så er det stor mulighet for at vi implementerer den raskt. Klikk bildet for stort skjermbilde.
Påminnelse om kommende service
Alle dine kommende service-oppdrag og jobber på ett sted, med påminnelse per e-post eller tekstmelding.
Oversiktsbilde for tekniker
Komplett side for teknikere, med bilder av installasjonen og manualer. Samt servicehistorikk på inventar.
Inventarregister
Oversikt over alle enheter med servicenummer hos alle deres kunder. Søk raskt på serienummer eller navn f.eks. ved tilbakekallinger.
Servicehistorikk på enhetsnivå
All historikk ned på enhetsnivå logges, med en kort beskrivelse om hva som er gjort med hver enkelt enhet/serienummer hos kunden.
Kundeoversikt
Oversikt over alle serviceoppdrag, service level nivå på avtaler og utstyr kunden disponerer fra et enkelt skjermbilde.
Send og få signert avtaler
Send ut skriftlig avtale på e-post som kunden kan signere i nettleseren og som knyttes til det enkelte serviceavtale!
Tilbud på service
Opprette tilbud til kunden gjør du raskt og enkelt fra tilbudsmodulen. Både pris på fast service og ellers andre oppdrag kan spesifiseres her.
SLA-nivåer og repeterende service
Legg raskt og enkelt inn hvor ofte og hva type avtaler dere tilbyr. Dette vil så knyttes til service på kundes ulike objekter.
Sjekkliste service
Sett opp faste punkter som skal sjekkes på service. Huk av etter hvert som utført og legg til nye, faste punkter.